Infiintarea unei firme presupune adunarea unor documente ce trebuie depuse la Registrul Comertului pentru a inregistra noua entitate juridica. De cele mai multe ori, noii antreprenori, dar si cei cu experienta aleg sa contracteze o firma specializata pentru a se ocupa de toate procedurile legale, fiind o solutie mult mai avantajoasa atat din punct de vedere financiar, cat si al timpului. Pe langa cartea de identitate si alte documente esentiale, veti mai avea nevoie si de o locatie pentru sediu social, in general fiind recomandat sa alegeti un amplasament in Bucuresti. Aveti la dispozitie multe alternative atunci cand vine vorba de selectarea acesteia, insa s-a dovedit faptul ca un serviciu de gazduire sediu firma profesional poate fi solutia ideala atat pe termen scurt, cat si lung.
Prin apelarea la gazduire sediu social, veti avea sansa de a va bucura de o reducere substantiala a cheltuielilor lunare, dar si de multe alte avantaje care va vor ajuta sa va optimizati operatiunea condusa, rapid si eficient.
Pentru a putea infiinta o firma, va trebui sa pregatiti dovada spatiului unde veti stabili sediul social. Avand in vedere acest lucru, urmatoarele 4 solutii sunt printre cele mai populare si des utilizate optiuni printre antreprenorii romani, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale, de aceea va fi necesar sa le cunoasteti pentru a selecta cea mai potrivita varianta in functie de activitatea pe care o veti desfasura:
• locuinta personala – apartamentele sunt printre primele optiuni ale romanilor atunci cand vine vorba de gazduirea sediului social, lucru ce se datoreaza faptului ca este o locatie convenabila si nu este necesara plata unei chirii suplimentare. Cu toate acestea, analizand conditiile pe care acesta trebuie sa le indeplineasca, veti realiza faptul ca impozitele majorate pot fi cu mult peste un serviciu specializat de gazduire. De asemenea, veti mai avea nevoie si de aprobarea vecinilor, cat si cea a Asociatiei de proprietari, documente ce pot suferi intarzieri sau chiar refuzuri, punandu-va astfel in pericol orarul de lansare al firmei, cat si cel al produselor si serviciilor pe care doriti sa le comercializati.
• comodat – contractul de comodat poate permite persoanelor sa isi dobandeasca o locatie cu titlu gratuit, insa si aici pot exista cheltuieli suplimentare in functie de caz si locul ales.
• spatiu inchiriat – de multe ori societatile isi desfasoara activitatea in puncte de lucru sau alte locatii, insa din lipsa unui spatiu valabil, acestia inchiriaza un apartament doar pentru a dovedi la Registrul Comertului adresa sediului social. Pretul unei chirii incepe de la 300 de euro pe luna, nefiind adaugate costurile de intretinere si mentenanta, fiind o povara financiara foarte dificila, mai ales pentru cei care au un buget limitat.
• serviciu specializat gazduire sediu social – gazduirea sediului social intr-o locatie din Bucuresti poate fi cea mai buna varianta datorita faptului ca preturile sunt mult mai mici in comparatie cu celelalte alternative de pe piata. Nu este necesara plata impozitului si veti putea de asemenea sa beneficiati de deducerea acestei cheltuieli pentru a va reduce impozitul datorat la stat.

Doar 300 de lei + TVA = 6 luni / 500 de lei + TVA = 12 luni / 800 de lei + TVA = 24 luni
• Gazduire sediu social in Bucuresti pe o perioada de 6 luni – 300 de lei + TVA;
• Gazduire sediu social in Bucuresti pe o perioada de 12 luni – 500 de lei + TVA;
• Gazduire sediu social in Bucuresti pe o perioada de 24 luni – 800 de lei + TVA;
Poate fi observat cu usurinta faptul ca tarifele sunt mult mai accesibile in comparatie cu varianta propriului apartament sau cu inchirierea unui spatiu dedicat, avand astfel posibilitatea de a respecta bugetul initial si chiar sa fie redus considerabil costul asociat din planul de afaceri. Acest serviciu ofera atat antreprenorilor noi, dar si celor cu vechime multe avantaje, cele mai importante fiind urmatoarele:
• preturi mici – un serviciu de gazduire sediu social dispune de preturi competitive pentru a va oferi sansa de a va respecta bugetul initial fara a ramane in imposibilitate de plata, avand libertatea de a redirectiona surplusul catre alte departamente importante precum cel de marketing, logistica, vanzari si asa mai departe;
• documentatia va fi gata in doar 30 de minute – avand in vedere faptul ca in acest caz nu va fi nevoie de acordul Asociatiei de proprietari, actele se vor elibera in doar cateva minute. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati pentru a pregati toate documentele in prealabil si a diminua considerabil timpul de asteptare;
• costul gazduirii este deductibil – pe langa preturile mici, veti putea deduce suma pentru a beneficia de o reducere a impozitelor;
• asistenta la Registrul Comertului – expertii din cadrul firmei va pot consulta in cazul unor intrebari sau probleme intampinate cu autoritățile abilitate;
• primirea notificarilor in caz de corespondenta – veti fi notificat in momentul in care aveti corespondenta de ridicat pentru a putea intra in posesia ei in cel mai scurt timp;
• arhivarea corespondentei timp de 12 luni – in cazul in care aceasta nu se ridica, ea va fi arhivata timp de 12 luni, avand suficient timp de a o accesa atunci cand veti avea nevoie;
• puteti opta pentru aceste pachete indiferent ca este o firma noua sau doar va schimbati sediul social existent – serviciul de gazduire sediu social este recomandat tuturor firmelor, indiferent de tipul de entitate sau de vechimea acesteia, avand astfel sansa de a beneficia de scaderea cheltuielilor lunare.
Conform legislatiei in vigoare, orice societate are nevoie de un sediu social pentru a putea fi gasit cu usurinta de catre instituțiile statului, parteneri si clienti. Regula se aplica indiferent ca doriti sa infiintati un S.R.L. (Societate cu raspundere limitata), P.F.A. (Persoana fizica autorizata) sau chiar si o intreprindere individuala (I.I.), cea din urma neavand personalitate juridica.
Noile societati inregistrate pot beneficia de o reducere substantiala a cheltuielilor inca din prima zi de functionare. Puteti apela cu incredere la serviciul nostru de gazduire impreuna cu cel de infiintare firma pentru a finaliza intregul proces cat mai rapid. De asemenea, va putem oferi serviciul de infiintare societate in mod gratuit daca alegeti sa lucrati cu expertii nostri in vederea redactarii evidentei contabile pe o perioada de 4 luni, preturile incepand de la 150 de lei + TVA pe luna.
Nu doar o noua societate poate beneficia de pachetul de gazduire. Minimizarea cheltuielilor din cadrul firmei este una dintre principalele obiective ale unui antreprenor de succes, avand astfel la dispozitie o solutie mult mai avantajoasa de a economisi sume importante de bani. Ne puteti contacta in prealabil pentru a incepe realizarea actelor pentru ca in momentul intalnirii, durata de eliberare sa fie redusa substantial. Va putem ajuta de asemenea si cu schimbarea sediului social pentru a nu mai pierde timp valoros la institutiile de stat relevante sau in trafic.

Doar 300 de lei + TVA = 6 luni / 500 de lei + TVA = 12 luni / 800 de lei + TVA = 24 luni
Schimbarea sediului social este o procedura care se realizeaza la Registrul Comertului. Va fi nevoie sa fie modificate actele firmei dumneavoastra, inlocuind locatia curenta cu noua adresa selectata. De regula la sediul social se primeste corespondenta si de cele mai multe ori activitatea propriu zisa se desfasoara într-un punct de lucru separat.
Exista multe motive pentru a apela la serviciul de schimbare / modificare sediu social firma, cele mai importante argumente fiind urmatoarele:
• doriti sa mutati afacerea intr-o alta regiune a tarii – Afacerea dumneavoastra poate functiona mai bine in alt judet decat in cel in care ati deschis-o. Aceasta mutare va poate fi foarte benefica din punct de vedere financiar, avand posibilitatea ca veniturile sa creasca si sa va bucurati de un profit mai mare. Fiecare judet are o alta cerere de produse si servicii, in functie de ce resurse sunt in zona sau de cerintele specifice ale clientilor. Spre exemplu, in zona de sud a tarii, lemnele pentru foc sau cheresteaua vor avea un pret de achizitie mult mai ridicat in comparatie cu judetele de la munte.
• contractul de chirie / comodat a expirat – contractul a expirat si nu mai exista posibilitatea prelungirii acestora din terte motive. Una dintre cele mai des intalnite cauze este atunci cand Asociatia de proprietari nu doreste sa va mai acorde aprobarea pentru continuarea activitatii economice in locatia curenta.
• nu mai doriti sa aveti sediul social in propria locuinta – Stresul la munca este destul de dificil, iar din cauza faptului ca operatiunea se desfasoara in propria locuinta, va fi foarte greu sa va detasati si sa va relaxati.
• vanzarea imobilului unde are firma sediul social – In cazul in care doriti sa vindeti apartamentul in care locuiti veti pierde si sediul social pentru business-ul condus.
Avand in vedere nenumaratele motive care va pot impinge sa va schimbati locatia sediului, noi va oferim un serviciu de gazduire sediu firma pe un termen de minim 6 luni pentru a va putea continua afacerea legal si fara intreruperi. Trebuie sa tineti cont de faptul ca o entitate juridica nu poate functiona fara sediu social, iar daca contractul de inchiriere al spatiului sau cel de comodat a expirat, va trebui sa rezolvati rapid acesta problema si sa realizati modificarile necesare in Actul Constitutiv. Nerespectarea acestor proceduri poate aduce atat sanctiuni, cat si radierea firmei.
In momentul in care doriti schimbare sediu social va trebui sa aveti un dosar care sa contina urmatoarele documente:
• Cartea de identitate – va fi necesar actul de identitate al asociatului/ asociatilor dupa caz;
• Actul constitutiv – se vor realiza modificari in actul constitutiv pentru schimbarea adresei, fiind un moment prielnic si pentru alte modificari precum adaugarea de coduri C.A.E.N. suplimentare;
• Certificatul de inregistrare al firmei (C.U.I.);
• certificat constatator – se poate ridica de la Registrul Comertului;
• dovada noului spatiu – dupa o discutie in prealabil cu expertii nostri, acest document poate fi ridicat de la sediul nostru in doar 15 minute daca alegeti unul dintre pachetele noastre.
Pretul pentru modificarea sediului social incepe de la 438 de lei + TVA, fiind incluse atat taxa la Registrul Comertului (138 de lei + TVA), cat si onorariul (300 de lei + TVA). In acest fel veti avea siguranta ca totul se va desfasura corect si legal, fara sa fie intarziata realizarea actelor. In functie de termenele oferite de Registrul Comertului, eliberarea noilor documente nu va dura mai mult de 4 zile lucratoare.
Avand in vedere faptul ca orice societate necesita un contabil expert pentru a gestiona cat mai eficient actele, va fi recomandat sa colaborati cu unul dintre expertii nostri in vederea realizarii si transmiterii evidentei contabile la institutiile statului. Contabilitatea firmei este una dintre cele mai importante ramuri ale unei societati, fiind cea mai eficienta, dar si usoara cale prin care sa observati activele, facturile de incasat si de platit, cat si multe alte informatii relevante ce va pot ajuta sa luati decizii corecte si profitabile.
Cat costa serviciul de gestionare a evidentei contabile pentru o societate?
• Firma fara activitate – 80 lei + TVA / luna;
• 0 si 10 inregistrari contabile pe luna – 150 + TVA / luna;
• Intre 11 – 50 inregistrari contabile – 250 lei + TVA / luna;
• Intre 51 – 75 inregistrari contabile – 300 lei + TVA / luna;
• Intre 76 – 100 inregistrari contabile – 420 lei + TVA / luna;
• Intre 101 – 150 inregistrari contabile – 500 lei + TVA / luna.
Serviciul de gazduire sediu social a devenit foarte popular in ultimii ani datorita faptului ca are multe beneficii atat pentru antreprenorii noi, cat si pentru cei cu vechime. Preturile pentru gazduire sediu firma sunt mult mai mici comparativ cu celelalte alternative traditionale, fiind o modalitate perfecta de a va diminua si mai mult cheltuielile.
Firma noastra din Bucuresti este pregatita sa va ajute in multe aspecte ce tin de gestionarea activitatii conduse, avand astfel la dispozitie posibilitatea de a va optimiza balanta si mai ales afacerea. Avem o vasta experienta in domeniu datorita faptului ca lucram de multi ani cu nenumarate firme din diferite domenii de activitate, fiind un avantaj important pentru orice antreprenor care doreste sa isi dezvolte business-ul alaturi de un partener de incredere.
150,00 lei + TVA
600,00 lei + TVA
300,00 lei + TVA
350,00 lei + TVA
Telefon: 0757 351 583
WhatsApp: 0757 351 583
Email: contact@profitexpert.ro