Contabilitate firma agentie imobiliara

Contabilitate firma agentie imobiliara - Profit Expert - Bucuresti

Puteti beneficia de 

Contabilitate firma agentie imobiliara

la doar 

150,00 lei + TVA

Solicitati acest serviciu

Contactati-ne si va vom oferi consultanta necesara alegerii unei solutii cat mai bune.  

Contabilitate firma agentie imobiliara la preturi accesibile

Onorariile sunt accesibile. Oferim contabilitate firma agentie imobiliara atat pentru companiile din Bucuresti cat si pentru cele cu activitate in alte localitati din Romania:

Putem gestiona si salarizarea personalului

Costurile pornesc de la 50 de lei + TVA / luna, fiind pe placul antreprenorilor. Gestiunea salarizarii personalulul firmei include serviciile necesare unei bune desfasurari a activitatii:

Va oferim si serviciul de infiintari firme

Suntem alaturi de noii antreprenori oferindu-le costuri reduse. Preturile pentru infiintare firma agentie imobiliara sunt printre cele mai bune din Romania:

Este nevoie doar de 4 zile pentru a va inregistra o noua companie.

Lasati serviciul de infiintare firma agentie imobiliara pe seama Profit Expert – Bucuresti.

Alegeti gazduirea sediului social oferita de Profit Expert

Pentru a infiinta o afacere noua este nevoie doar de carte de indentitate si dovada gazduirii sediului social (contract de vanzare cumparare etc.). Nu detineti sau nu doriti sa folositi o locatie proprie? Va ajutam noi.

Indiferent ca este o companie noua sau deja inregistrata, va putem oferi gazduire sediu social firma agentie imobiliara pentru urmatoarele onorarii:

Logo - Profit Expert

Suntem optiunea de incredere pentru contabilitate firma agentie imobiliara. Trebuie doar sa ne contactati.

Cand optam pentru infiintarea unei firme tip agentie imobiliara si cum ne poate ajuta contabilitatea

Infiintarea unei firme a inceput sa fie o solutie din ce in ce mai preferata printre romani datorita faptului ca le pot da libertatea de a oferi clientilor produse si servicii in care au incredere, sporindu-si considerabil in acelasi timp si veniturile. Competitia este foarte mare, insa calitatea, respectarea timpului de livrare, cat si profesionalismul pot fi atuuri importante pentru a atinge succesul dorit.

Una dintre cele mai atractive activitati antreprenoriale care trebuie luata in considerare in Romania este agentia de imobiliare. Avand in vedere faptul ca in fiecare an tot mai multe ansambluri rezidentiale se construiesc, dar si cartiere de vile in locuri atent selectate, aveti sansa de a beneficia si dumneavoastra de comisioane generoase realizate din vanzari. Constructiile, mai ales in marile orase precum Bucuresti, Cluj, Constanta si asa mai departe au luat cu asalt toate spatiile libere in vederea dezvoltarii a noi cartiere rezidentiale, putand oferi celor interesati, mai ales celor tineri sansa de a se muta in vederea obtinerii unui job stabil si a altor beneficii care se regasesc in zona.

Insa pentru a avea parte de succes, departamentele din cadrul firmei dumneavoastra trebuie sa fie cat mai eficiente si optimizate pentru a evita amenzi sau alte incidente neplacute in cazul unor controale de rutina din partea autorităților. Ramura de contabilitate firma agentie imobiliara este printre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere, fiind obligatoriu de realizat cu ajutorul unui expert contabil mai ales daca entitatea aleasa este un S.R.L. (Societate cu raspundere limitata).

De ce o agentie de imobiliare este o idee buna de afaceri?

Avand in vedere dezvoltarea economica a oraselor mari, tot mai multe persoane au inceput sa isi schimbe domiciliul in vederea obtinerii unui job mai bun, sa aiba acces mai rapid catre anumite locatii si asa mai departe, acum fiind cea mai buna perioada de a deschide un astfel de business.

In fiecare an dezvoltatorii imobiliari initiaza proiecte ambitioase in diferite locuri de interes, atat din Bucuresti, cat si in alte zone din tara pentru a oferi tuturor posibilitatea de a-si incepe o noua viata intr-un ansamblu rezidential modern. La fel si in cazul cartierelor de vile exista o cerere din ce in ce mai mare datorita faptului ca multi vor sa sa se bucure de un nivel de poluare si zgomot mai redus, mai ales dupa orele de munca.

In ultimii ani preturile locuintelor au crescut semnificativ, insa acest lucru este un avantaj pentru noua afacere, deoarece venitul dumneavoastra va fi sub forma de procent din valoarea totala din contractul de vanzare cumparare. Dezvoltatorii imobiliari cauta de fiecare data agenti care sa ii ajute sa vanda cat mai repede locuintele pentru a putea reinvesti profitul din nou intr-un alt proiect.

Contabilitate firma agentie imobiliara

Contabilitatea unei firme este foarte importanta, fiind necesar sa fie realizata de catre un contabil expert care poate face fata oricarei provocari si schimbari legislative in timp util pentru a le putea transmite institutiilor abilitate. Gestiunea contabila va poate de asemenea evidentia mult mai clar veniturile si cheltuielile din cadrul societatii pentru a putea fi mereu la curent cu situatia prezenta in cazul in care doriti sa realizati investii, modernizari si asa mai departe, avand astfel un control mult mai eficient asupra intregii operatiuni.

Indiferent de entitatea aleasa, o contabilitate firma agentie imobiliara realizata corect va fi esentiala pentru a va putea desfasura activitatea legal, dar mai ales performant.

In ultimii ani, tot mai multe firme mici, mijlocii si mari au inceput sa externalizeze activitatea anumitor departamente din cadrul societatii. Acest lucru se datoreaza in principal faptului ca, o firma profesionista va poate ajuta in diminuarea timpului de a realiza anumite operatiuni, avand astfel libertatea de a se concentra mult mai bine asupra clientilor si nevoilor lor pentru a incheia cat mai multe contracte. Contabilitatea este de cele mai multe ori primul serviciu care este externalizat, deoarece un expert contabil cu experienta in domeniu va putea sa gestioneze si sa transmita la timp toata documentatia necesara, totul la un cost mult mai mic in comparatie cu angajarea unui specialist in cadrul societatii.

Operatiuni incluse in serviciul de contabilitate:

  • inregistrarea documente primare;
  • calcularea valorii T.V.A.-ului de plata sau de recuperat;
  • intocmirea decontului de T.V.A. si depunerea acestuia;
  • intocmirea jurnalelor de achizitii si vanzari;
  • depunerea declaratiilor;
  • calculul impozitului pe profit sau venit;
  • intocmirea ordinelor de plata pentru impozite;
  • intocmirea balantelor lunare, trimestriale si anuale;
  • servicii aferente resurselor umane;
  • consultanta si asistenta in cazul unui control al institutiilor statului;
  • arhivarea documentelor.

Cat costa serviciul de gestionare a evidentei contabile pentru o agentie imobiliara?

• Firma fara activitate – 80 lei + TVA / luna;
• 0 si 10 inregistrari contabile pe luna – 150 + TVA / luna;
• Intre 11 – 50 inregistrari contabile- 250 lei + TVA / luna;
• Intre 51 – 75 inregistrari contabile- 300 lei + TVA / luna;
• Intre 76 – 100 inregistrari contabile- 420 lei + TVA / luna;
• Intre 101 – 150 inregistrari contabile – 500 lei + TVA / luna.

De asemenea, puteti beneficia de infiintarea firmei in mod gratuit daca alegeti sa colaborati cu expertii nostrii in vederea gestionarii contabile pe o perioada de cel putin 4 luni. Avand in vedere faptul ca in cazul unui S.R.L., cea mai populara forma juridica printre cei ce incep o agentie imobiliara, un contabil expert este obligatoriu, acest avantaj financiar va va fi benefic inca de la inceput deoarece va va ajuta sa va minimizati cheltuielile inca din prima azi.

Contabilitate firma agentie imobiliara - Profit Expert - Bucuresti

Contabilitate firma agentie imobiliara
Profit Expert - Bucuresti

Incepand de la 150 de lei + TVA / luna

Modificari privind impozitarea firmelor

  • plafonul de 250.000 de euro in cazul S.R.L.-urilor a fost redus incepand cu data de 1 ianuarie 2026 la valoarea de 100.000 de euro. Acest lucru înseamnă ca firmele care au o cifra de afaceri pana in 100.000 de euro platesc impozit pe venit. Insa este important de stiut ca trebuie sa existe si minim un salariat cu norma intreaga sau mai multi salariati care totalizeaza cel putin 8 ore/zi.
  • alta schimbare majora este aceea ca firmele, inclusiv S.R.L.-urile, sunt obligate sa nu incaseze numerar mai mult de 5000 de lei/zi de la alte persoane juridice, PFA-uri, II-uri, ONG-uri etc. pe zi. De asemenea, daca o factura, eliberata catre astfel de entitati, are valoarea mai mare de 5000 de lei, diferenta sumei nu poate fi achitata prin numerar, nici macar in zile diferite. Astfel nenumarate firme s-au grabit sa ofere clientilor si alte alternative de plata, precum plata online sau cu cardul direct la POS. (Acest lucru este valabil doar in cazul societatilor cu raspundere limitata)
  • impozitul pe dividende a fost si el schimbat crescand de la 10% la 16%.

Evidenta salariatilor

La fel de importanta ca si contabilitatea este si evidenta salariatilor. Avand in vedere faptul ca veti avea nevoie de ajutor pentru a acoperi o suprafata cat mai mare in zona de imobiliare, acestia trebuie sa beneficieze de un mediu de lucru sigur si legal. Servicul de salarizare personal / angajati firma este de cele mai multe ori ales impreuna cu cel de contabilitate, avand un pret de 50 de lei + TVA / luna per persoana, fiind incluse urmatoarele operatiuni:

  • depunerea actelor – acestea se depun periodic prin Revisal la I.T.M.;
  • modificari ale contractului de munca – in functie de necesitate, schimbari de C.I., modificarea salariului, modificarea orelor de lucru si asa mai departe;
  • incheierea si inregistrarea unui contract de munca;
  • inchiderea unui contract de munca;
  • calcularea salariilor si a concediilor;
  • alte modificari relevante.

Ce tip de entitate juridica se potriveste pentru infiintare firma agentie imobiliara?

In Romania exista multe tipuri de societati pentru care puteti opta la alegerea serviciului de infiintare firma agentie imobiliara. Decizia o veti lua in functie amploarea investitiei, numarul de salariati etc.

Cele mai populare entitati juridice sunt S.R.L. (Societate cu raspundere limitata), P.F.A. (Persoana fizica autorizata), S.A. (Societate pe actiuni) si I.I. (Intreprindere individuala), insa prima s-a dovedit a fi cea mai potrivita pentru multe persoane atunci cand doresc sa infiinteze o agentie imobiliara, datorita faptului ca ofera o mai mare libertate de dezvoltare, cat si le pune la dispozitie posibilitatea de a avea un numar nelimitat de angajati, un aspect foarte benefic pentru o astfel de intreprindere.

Acte necesare infiintare agentie imobiliara

Conform legislatiei in vigoare, exista o serie de documente ce trebuie prezentate la Registrul Comertului pentru a putea inregistra o entitate juridica, aceasta fiind necesara pentru a va desfasura corect si legal activitatea.
• Cartea de identitate
Asociatul / asociatii vor trebui sa se prezinte cu actele de identitate, dar si administratorul daca acesta nu detine parti sociale in cadrul firmei.
• Denumire firma
Numele noii societati are o importanta foarte mare pentru brandul dezvoltat, fiind necesar sa fie usor de retinut, cat si sa exprime activitatea curenta. Va fi important sa pregatiti in prealabil 3 exemple de nume pentru a fi sigur ca unul va fi disponibil in vederea rezervarii pana la finalizarea dosarului de inmatriculare.
• Coduri C.A.E.N.
Alegerea codurilor C.A.E.N. este o activitate ce necesita o atentie deosebita, deseori fiind alese gresit datorita asemanarii foarte mari intre ele. Multi intreprinzatori, cu sau fara experienta, s-au aflat in situatia in care activitatea desfasurata nu era reflectata de aceste coduri, lucru ce a fost sanctionat cu amenzi si cu suspendarea business-ului pana la solutionare.
• Dovada sediu social
Pentru a putea inregistra o societate va fi obligatoriu sa detineti dovada dreptului de folosinta al unui imobil pentru a putea-o depune la dosarul de infiintare necesar la Registrul Comertului. De multi ani alegerea propriei locuinte poate sa nu mai fie o solutie viabila, datorita faptului ca ar putea fi necesara aprobarea vecinilor, cat si a Asociatiei de proprietari pentru a-si da acordul in privinta activitatii desfasurate de firma dumneavoastra.

Preturi – gazduire sediu social firma in Bucuresti
• Gazduire sediu social pe o perioada de 6 luni – 300 lei + TVA;
• Gazduire sediu social pe o perioada de 12 luni – 500 lei + TVA;
• Gazduire sediu social pe o perioada de 24 luni – 800 lei + TVA;

Care sunt beneficiile unui serviciu de gazduire?
• costul gazduirii este deductibil;
• asistenta la Registrul Comertului;
• primirea notificarilor in caz de corespondenta;
• arhivarea corespondentei timp de 12 luni;
• puteti alege aceste servicii atat in cazul infiintari unei companii sau in cazul schimbarii sediul social existent al firmei;
• eliberarea dovezii sediului social in doar 30 de minute.

Servicii auxiliare

Pe langa serviciile deja mentionate, o societate va mai avea nevoie pe parcursul desfasurarii activitatii de cateva modificari pentru a putea tine pasul cu trendurile, dar si pentru a avea parte de o activitate optimizata. Cele mai importante sunt:

Deschidere punct de lucru

Orice afacere ajunge la un moment dat in momentul in care este necesara extinderea activitatii pentru a avea sansa de a-si creste considerabil veniturile. Deschiderea unui punct de lucru al firmei este benefica mai ales in zonele de interes din tara, fiind un pas esential prin care puteti sa acoperiti o suprafata mult mai mare si pentru a putea fi mai aproape de clienti, avand astfel oportunitatea de a incheia mai multe contracte in cel mai scurt timp. Pretul pentru deschiderea unui punct de lucru este de 350 de lei + TVA, la care se adauga 138 de lei + TVA taxa la Registrul Comertului, si poate fi realizata in doar 3 zile lucratoare.

Numire sau revocare administrator

In cazul in care nu aveti experienta in domeniu, aveti libertatea de a angaja un profesionist, oferindu-i postul de administrator pentru a putea lua toate deciziile importante din cadrul firmei, bineinteles cu acordul dumneavoastra. Pretul pentru numirea sau revocarea administratorului este de 300 de lei si nu este necesara acordarea de parti sociale.

Schimbare denumire firma

Numele societatii este foarte important, fiind necesar sa fie usor de retinut si modern, pentru a putea fi memorat usor de catre persoanele interesate si sa va construiti brandul in jurul acestuia. Din fericire serviciul de schimbare / modificare denumire firma se poate realiza rapid de catre expertii nostri, fiind gata in doar 4 zile lucratoare, cu un cost minim de 350 de lei + TVA la care se adauga 138 de lei + TVA taxa la Registrul Comertului.

Numele societatii este foarte important, fiind necesar sa fie usor de retinut si modern, pentru a putea fi memorat usor de catre persoanele interesate si sa va construiti brandul in jurul acestuia. Din fericire modificarea se poate realiza rapid de catre expertii nostri, fiind gata in doar 4 zile lucratoare, cu un cost minim de 350 de lei + TVA (se adauga taxa la Registrul Comertului de 138 de lei + TVA).

Contractare servicii de contabilitate firma agentie imobiliara

Externalizarea departamentelor precum contabilitate firma agentie imobiliara, evidenta angajatilor, infiintare firma si asa mai departe a devenit un criteriu obligatoriu atat pentru firmele noi inregistrate, cat si pentru cele cu vechime, putand avea parte astfel de o eficienta mult mai ridicata in cadrul operatiunii conduse.

Bucuresti este doar unul dintre mariile orase din Romania unde va puteti incepe imediat activitatea si sa beneficiati de venituri substantiale in cel mai scurt timp.

Dezvoltarea personala, dar si cea financiara este urmatorul pas care trebuie sa il realizati in viata dumneavoastra pentru a va indeplini toate visele, lucru ce poate fi indeplinit doar alaturi de o echipa bine formata si pregatita.

Va invitam sa discutam despre infiintarea firmei si contabilitate

Telefon: 0757 351 583

WhatsApp: 0757 351 583

Va vom contacta rapid